Volledige auto, stuur links, in prima algemene staat met diepe voorspoiler.
Motor blokkeert niet en draait soepel. Heeft 15 jaar in een warme garage gestaan, op een asstandaard. 1e inschrijving in juni 1978, heeft 11 geregistreerde eigenaren gehad. Chassisplaat F106 AB 308GTBDGM 50 15346OM 23539. Motor F106A 021 01358.
Britse inschrijvingsdocumenten AVG 169S. Onderhoudsbeurt gehad van Kent High Performance toen ik hem kocht in 2004. Gestald in Italië in 2008. Meer facturen, maar geen bewijs van regelmatig onderhoud van de riem.
Wielen draaien soepel, motor is niet geblokkeerd en is regelmatig handmatig gedraaid. Liep prima en probleemloos toen hij in 2008 gestald werd. Project waar ik geen tijd voor had wegens andere bezigheden en ik heb een 328 GTS.
Alle wielen nieuw gespoten met nieuwe banden op de achterwielen gezet in 2022. Voorbanden in goede staat. Reserve nee.
Heeft aftermarket buitenspiegels en centrale deurvergrendeling die werken. Alle elektrische onderdelen werken correct, incl. koplampen. Alle meters werken correct.Snelheidsmeter is kpu dus de kilometertellerlezing 48050 zou kilometers i.p.v. mijl kunnen zijn.
Deuren sluiten zachtjes met goede sluitkieren.Heeft nieuwe op maat gemaakte lichtmetalen drempelplaten aangezien die niet meer leverbaar waren.
Heeft nieuwe interne schuifhendels, aircoschakelaar en label, achterkapstutten.
Nieuwe verdelerkap en draden en waterexpansietank. Raamliftdraden opnieuw gespannen. Nieuw tapijt.
Geen roest of problemen met chassis of drempels.
Heeft waarschijnlijk nodig: reiniging/revisie carburateur, nieuwe distributieriemen, aandrijfriemen, volledige oliecheck, remmen en koelvloeistof, enz. Radio-antenne gaat maar één kant op en dan omlaag, afhankelijk van hoe het bedraad is.
Oorspronkelijk metallic blue, veranderd in rosso red op 24 mei 1990.
Vele facturen aanwezig voor de voormalige eigenaars, van Lancaster en Colchester Ferrari. Maar heeft niet regelmatig onderhoud gehad voor ik hem in 2004 kocht.
Mankementen.Heeft lichte roestbobbels aan de onderkant van beide deuren, en op de achterste kwartpanelen en de voorzijde van de motorkap. Heeft ongeveer 8 steenschilfers op voorspoiler en achterdekrand. Allemaal eenvoudig te repareren door een professioneel carrosseriebedrijf. Heeft een klein gaatje in het leer boven het scharnier van de chauffeursstoel en een reparatie rond het contactslot. Klein krasje van 1 cm in het midden van het passagiersraam.Passagiersraam maakt wat lawaai bij gebruik.
Alle mankementen zijn vastgelegd op de laatste 23 foto's.
Meer informatie:
http://www.catawiki.nl