Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Bouwjaar: jun. 2016
Modelreeks: mei 2014 - aug. 2016
Tellerstand: 473.997 km
Kleur: Wit
Cabine: enkel
Referentienummer: 24171206950640
Kenteken: VX-104-G
Technische informatie
Vermogen: 93 kW (126 PK)
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 2.287 cc
Brandstofsoort: Diesel
Tankinhoud: 100 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 763 x 213 x 294 cm
Wielbasis: 352 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.182 kg
Laadvermogen: 1.318 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO₂-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,72 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 8,49 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,27 l/100km (1 op 13,8)
Onderhoud
APK: gekeurd tot jun. 2025
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
BTW: De getoonde prijs is exclusief BTW
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Motorrijtuigenbelasting: € 196 per kwartaal
Konvecta koeling /
Met een auto als deze IVECO Daily komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2016. De aandrijving van deze IVECO wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. In deze auto profiteert u onder andere ook van: warmtewerend glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze IVECO Daily is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt...