Algemene informatie
Merk: Renault
Model: Trafic
Type: 1.6 dCi T29 L2H1 DC Comfort | MARGE | 140 PK | Dubbele cabine | Trekhaak | Cruise | Airco |
Carrosserievorm: Bestelauto
Bouwjaar: apr. 2015
Tellerstand: 201.053 km
Kenteken: VN-216-R
Technische informatie
Vermogen: 103 kW (140 PK)
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1.598 cc
Brandstofsoort: Diesel
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.854 kg
Laadvermogen: 1.086 kg
GVW: 2.940 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: gekeurd tot jun. 2025
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Mooi hè, deze Renault. Maar dat is alleen nog maar de buitenkant. Onder de motorkap zit een rijkdom aan innovatieve techniek om waar te maken wat het merk belooft: Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. De aanwezige cruise control scheelt lekker in brandstofkosten. En ook bij de flitspaal. De Renault is standaard voorzien van: buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Trafic samen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel...