Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Bouwjaar: mrt. 2012
Modelreeks: mrt. 2010 - dec. 2013
Modelcode: R56
Tellerstand: 151.178 km
Kleur: Zwart
Kenteken: 60-TRH-9
Technische informatie
Vermogen: 55 kW (75 PK)
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1.598 cc
Brandstofsoort: Benzine
Tankinhoud: 40 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.530 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO₂-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: gekeurd tot mrt. 2025
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 140 - € 154 per kwartaal
Hij is stijlvol en comfortabel, deze MINI, en hij is ontworpen om u veilig en comfortabel te laten rijden onder alle omstandigheden. Hoewel de benzinemotor van deze MINI zuinig is, levert hij niet in op prestaties. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.
De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Ook dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, buitentemperatuurmeter, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI samen. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom...