Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Bouwjaar: jul. 1999
Modelreeks: okt. 1998 - dec. 2000
Tellerstand: 162.859 km
Kleur: Blauw metallic
Technische informatie
Vermogen: 160 kW (218 PK)
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1.994 cc
Brandstofsoort: Benzine
Transmissie: Handgeschakeld
Aandrijving: Vierwielaandrijving
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 169 x 140 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO₂-uitstoot: 239 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik in de stad: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Heerlijk om weer zo'n steeds zeldzamer wordende originele super frisse Impreza GTT in onze collectie te hebben!
Deze Sub behoort tot de laatste geproduceerde modellenreeks van de GT Turbo's (218pk).
Technisch hebben wij dit rally-icoon compleet geïnspecteerd, is ie onder andere voorzien van een nieuwe distributie-set en staat ie inmiddels rondom op nieuw rubber.
Ondanks dat wij al vele GT-T''s hebben mogen verkopen, onderhouden en berijden moeten wij eerlijkheidshalve bekennen dat deze qua rijgedrag, stuurkwaliteiten etc. in onze top 3 staat.
Historie
Deze Sub is in 1999 nieuw in Nederland geleverd.
In 2001 werd aan de laatste en 2e eigenaar een "plezierrit" in deze GTT aangeboden en het was, je raadt het al, meteen "liefde op het eerste gezicht"!
Een half jaar later werd hem deze Impreza te koop aangeboden, hij hoefde er dus beslist niet meer over na te denken en de aanschaf was een feit.
Hij had destijds 93.000km op het klokje, dus zijn eerste eigenaar heeft er in een korte tijd flink van mogen genieten. Daarna is ie als hobby/liefhebbers auto gebruikt , slechts 70.000km in al die jaren.
Hij heeft altijd lekker droog & warm binnen mogen slapen en dat is aan alles te zien. Hij is ondanks zijn weinige kilometers regelmatig onderhouden en met...
Meer informatie:
http://www.luth-tangenberg.nl