Algemene informatie
Carrosserievorm: Stationwagon
Bouwjaar: nov. 2014
Modelreeks: feb. 2013 - sep. 2016
Tellerstand: 161.076 km
Kleur: Zwart metallic
Kenteken: 5-XZD-68
Technische informatie
Vermogen: 66 kW (90 PK)
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1.461 cc
Brandstofsoort: Diesel
Tankinhoud: 45 liter
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.711 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Hij is stijlvol en elegant, maar hij zit ook boordevol slimme technieken. De auto is van het bouwjaar 2014 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.
In de Renault Clio Estate heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en...