Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Bouwjaar: sep. 2010
Tellerstand: 90.650 km
Kleur: White Pearl (wit metallic)
Kenteken: 32-NHH-1
Technische informatie
Vermogen: 50 kW (68 PK)
Aantal cilinders: 3
Motorinhoud: 998 cc
Brandstofsoort: Benzine
Transmissie: Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Wielbasis: 200 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 380 kg
GVW: 1.215 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO₂-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: gekeurd tot okt. 2025
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 74 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Service- en garantiepakket: U heeft bij ons de keuze uit 4 verschillende service- en garantiepakketten van 6, 12 tot zelfs 24 maanden volledige garantie. Van een basis pakket tot een "volledig op weg" pakket, alles is bij ons mogelijk. Vraag naar onze voorwaarden en prijzen.
DE Toyota voor bestuurders met een hoog iQ
Veel slimmer en zuiniger dan deze Toyota iQ gaat het niet meer worden. Met een gemiddeld verbruik van minimaal 1 op 22 zal het zegeltjes sparen bij pomp uw geduld op de proef stellen. Als we met een gewicht van maar 820-kg naar de wegenbelastingtabel kijken kunnen we wel stellen dat alleen fietsen goedkoper is :)
Daarnaast heeft de iQ een geheim wapen in huis voor het gebruik in de stad: de kleinste draaicirkel ter wereld ! Op het aller, aller, allerlaatste moment haalt de iQ een bocht die voor een andere auto onmogelijk is. De iQ stuurt niet alleen, maakt "hoekt" desnoods. Ook in parkeergarages is de kleine draaicirkel een uitkomst. Het klassieke straatjekeren lukt in de regel zonder steken.
In vergelijking met de Smart heeft de IQ twee extra zitplaatsen. Nou ja, eigenlijk anderhalve plek. Doordat de passagier rechtsvoor een flink eind naar voren zit, kán er iemand achterin zitten. Achter de bestuurder is er echter hoegenaamd geen beenruimte. Meer dan een kinderstoeltje kun je er niet kwijt. Daarom spreekt Toyota ook van een 'drie plus...
Meer informatie:
https://www.jacco.nl