Algemene informatie
Carrosserievorm: MPV (5 pers)
Bouwjaar: apr. 2011
Tellerstand: 122.058 km
Kleur: Blauw
Kenteken: 63-PXJ-8
Technische informatie
Vermogen: 73 kW (99 PK)
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1.329 cc
Brandstofsoort: Benzine
Transmissie: Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO₂-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: gekeurd tot apr. 2025
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 140 - € 154 per kwartaal
'Let's go places', zeggen ze bij Toyota. In de stad, op de snelweg - deze voelt zich overal thuis. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Deze Toyota Verso-S is voorzien van een start-stop systeem. Dat scheelt aardig in brandstofverbruik, maar levert dus ook minder uitstoot van schadelijke stoffen. Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Toyota Verso-S heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar...