Honda Cbr 1000 f CBR 1000 F Sport HURRICANE 1e Eigenaar

€ 1.250

Prijs:
€ 1.250
Sinds:
3 maanden+
Gezien:
9 keer
Adverteerder:
Carsforlife
Plaats:
RUINEN
Telefoon:
0620411986
Activiteit:
15 maanden actief op Marktnet
Honda Cbr 1000 f CBR 1000 F Sport HURRICANE 1e Eigenaar

Algemene informatie
Segment: Sport
Bouwjaar: jun. 1989
Tellerstand: 51.649 km
Kleur: FABRIEKSKLEUR (metallic)
Kenteken: MJ-30-VT

Technische informatie
Vermogen: 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 998 cc
Transmissie: Handgeschakeld
Ledig gewicht: 248 kg
Wielbasis: 150 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)


Exterieur
  • 2 kleuren lak
  • Schijfremmen voor
  • Uitlaatsierstuk

Overig
  • Windscherm

De Honda CBR1000F

Uitvoering HURRICANE 1000 F SUPER SPORT

(SC21) is in 1987 als superbike op de markt gezet. De 1000F was destijds de snelste productiemotor op de Nederlandse wegen en vlaggenschip van de Honda CBR reeks. De 1000F was één van de eerste motoren die vrijwel geheel ingepakt was in plastic. Niet vanwege de aerodynamica zoals Honda's PR machine dit verkondigde, maar meer omdat kuipdelen een ruwere afwerking van het motorblok toeliet. Ook bestaat het frame uit onvervalst traditioneel staal, hetgeen terug te vinden is in het gewicht van de 1000F.

Rijden:

Ondanks het goedmoedige motorkarakter en de geweldige rijeigenschappen is deze geweldenaar niet aan te raden voor beginnende bestuurders. In het licht van hedendaagse supersporters en turbogeblazen automobielen lijkt het vermogen misschien niet zo indrukwekkend. Echter, dit beest sprint nog altijd in een seconde of 10 naar de 200 km/h!
De 1000F stuurt gemakkelijk en zal je niet snel voor verassingen plaatsen. De zitpositie is licht sportief voorover gebogen, al is dit afhankelijk van je lengte. Ook voor de duo passagier is er ruimte en comfort in overvloed.

Techniek:

Zwakke plekken heeft de Honda CBR niet echt.

Mooie zeer betrouwbaar blok. Ben 1,97 m lang en zit beter als op mijn vorige motor, FJR 1300 2005. Prestaties zijn echt goed.

Mooie kleuren combinatie

Deze Honda Sport komt uit 1989, werd geleverd van 01-05-1987 tot 01-10-1999 en kostte toen € 9.528,-. Deze geïmporteerde motorfiets staat sinds 1990 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De APK is geldig tot N.v.t. en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 36,33 per kwartaal

History

Manufactured from 1987 to late 1999 went through only 3 major revisions.

1989: The bike received a cosmetic makeover with a complete redesign of the front fairing, improvements to the bikes front suspension, larger tyres were added to help cope with the bikes heavy weight and to accommodate radial tyres, improvements were also added to the bikes cam chain tensioner in an attempt to remove the annoying cam chain rattle some riders had reported, the 1989 model also had its power slightly increased to around 135bhp and the model gained a few kg in weight.

Alle auto's in onze voorraad worden meer dan 50km bereden om na te gaan dat ze goed zijn

Inruil??

Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.

Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische auto's of die gekoppeld zijn...

Meer informatie:
https://www.carsforlife.nl