Ter veiling aangeboden door een particulier (volgens het kentekenbewijs),
rechtstreeks uit zijn privécollectie,
een prachtige P 200 E van de eerste serie, uit 1978, zonder richtingaanwijzers.
Een ware eenhoorn!
Moeilijk te vinden op de markt.
Een echte investering voor de toekomst, maar ook een fantastisch cadeau.
Vier chassisnummers.
Italiaanse registratie in orde, documenten klaar voor de overdracht van eigendom.
Volledig gerestaureerd
zoals te zien is op de foto's van de restauratie.
De Vespa was in goede staat voor de restauratie.
Het frame is gezandstraald en behandeld met een speciaal antiroestproduct om het te behouden.
Het schild compleet met platform werd vervangen
(het gebruikte reserve-onderdeel was nieuwe oude voorraad).
Gelakt in een geautoriseerde werkplaats in februari 2020.
Vervolgens in een garage geparkeerd en niet meer gebruikt.
Hij wordt verkocht als gebruikt in goede staat, aangezien het lakwerk niet uitstekend is en hij door het verstrijken van de tijd kleine krassen of vlekken kan hebben.
De Vespa heeft nog het originele sleutelslot uit de NEIMAN-periode.
Een aantal originele delen zijn in oorspronkelijke staat hergebruikt, zoals
de snelheidsmeter, claxon, motorkap openingshaken en zadel.
Bij het vervangen van onderdelen zijn zeer hoogwaardige reserveonderdelen gebruikt - geen commerciële producten.
Elektrisch systeem, bedrading en hulzen (van Teflon), banden, velgen, schokdempers, hendels, afdichtingen, enz.
Gereviseerde motor.
Verrichte werkzaamheden:
Wassen en reinigen van carters
(paar carters in oorspronkelijke staat).
Vervangen:
Lagers, olieafdichtingen, elastische verbindingen, pakkingen.
Marzucchelli as uit die tijd, nieuwe oude voorraad.
Cilinder opnieuw geboord.
De motor werd bijgewerkt met een 12-volt ontsteking voor meer betrouwbaarheid en veiligheid.
Ducati P 200 E ontsteking.
De motor is als nieuw (moet nog worden ingereden).
Documenten gereed voor de eigendomsoverdracht, Italiaanse registratie, documenten uit die tijd.
Originele nummerplaat uit de provincie Napels.
Het boekje registratiedocument uit die tijd is behouden voor historische en verzamelbare doeleinden.
Een registratie bij het historische register ASI is aangevraagd.
De Vespa wordt voor de verkoop getest.
Kosten voor de eigendomsoverdracht of export komen ten laste van de koper.
Controleer a.u.b. de regels omtrent voertuigregistratie in uw land alvorens een bod te plaatsen.
Noch de verkoper, noch Catawiki is verantwoordelijk voor het registreren van het voertuig.
Transport wordt niet door de verkoper aangeboden om verantwoordelijkheid te vermijden in het geval van schade tijdens vervoer, hij kan wel helpen met het transport. Houd er rekening mee dat transport op risico van de koper zal zijn.
Gezien de delicate aard van het item is het raadzaam om het voertuig te bekijken voordat u biedt, wij kunnen geen retourzendingen accepteren.
Dit voertuig kan bezichtigd worden in de provincie Caserta.
De verkoper staat volledig tot uw beschikking, zelfs als u de brommer per videogesprek wilt bekijken.
http://www.catawiki.nl